ALCOHOL, CULS I PITS

Per què no m’agrada l’alcohol??? Bé, de fet m’agrada molt. Però odio els seus efectes.

Per exemple, no suporto la transformació física que pateixen les dones degut a l’alcohol. I no parlo de quan el beuen elles. Sinó de quan me’l prenc jo.

Perquè quan bec alcohol, augmenta la mida dels pits de les dones i, proporcionalment, disminueix la grandària del seu cul. I jo, com ja hi desconfio, se’m generen situacions molt incòmodes.

En un principi vaig tenir la genial idea d’aplicar un factor de conversió per tals casos: multiplicar mentalment per dos en el cas dels culs i dividir entre dos en el cas dels pits.

Tot i així seguia despertant al cantó d’autèntics espècimens provinents de les profunditats marines.

Però no vaig tardar gaire en adonar-me’n que calia aplicar una variant X,  la qual depèn de la quantitat de les copes. Es a dir, per cada beguda de més, un cop ens situem en el “puntillo”, el factor de conversió augmenta un 20 %. Posem un exemple. Si per arribar al “puntillo” son necessaris tres gintònics, quan un n’ha pres 5, cal que augmenti el factor de conversió un 20 % , amb la qual cosa, quan  veu el cul d’una noia es necessari augmentar-lo/multiplicar-lo mentalment, no dues vegades, sinó gairebé 3. Creieu-me, oblidar aquest punt de més, si no apliquem la variant X, marca la diferència entre llevar-se al costat d’un cul semi decent o despertar rodejat d’una massa uniforme de greix totalment inestable a l’acció de la gravetat.

Però la cosa no acaba aquí.

Jo aplicava aquesta senzilla equació i certes nits seguia fracassant. Més endavant vaig descobrir que la equació no es tan simple. No es tractava d’una funció lineal i constant, sinó d’una funció logarítmica.

M’explico:

Un logaritme, per qui no tingui unes bases mínimes de matemàtiques, es un element que simplifica els procediments aritmètics. Que es l’ aritmètica? Bé, doncs, es la part de les matemàtiques que estudia els números i les relacions entre ells.

Ho se, no heu entès res. Jo tampoc...

Lo important, es a on vull anar a parar:

Al simple fet que quantes més copes veus, l’efecte de la variant X augmenta exponencialment. Per tant, quan el tant per cent d’alcohol en sang es dispara i arriba a valors anormals, les dimensions dels culs i els pits de les noies pateixen una deformació de tals característiques, que resulta inevitable  llevar-se envoltat de esgarrifoses boles de greix saturat, a les quals hem estat fent petons (i coses pitjors) durant tota una llarga e inoblidable nit. 

No comments:

Post a Comment